Το Στοίχημαν Champions League σας καθηλώνει
To Champions League είναι η δημοφιλέστερη ποδοσφαιρική διασυλλογική διοργάνωση και δεν θα μπορούσε να λείπει…
Βασικό κομμάτι κάθε στοιχηματικής εταιρείας είναι η σχέση που χτίζει με τους παίκτες της. Το κομμάτι, λοιπόν, της επικοινωνίας είναι απαραίτητο και αποτελεί πεδίο έμφασης για τις εταιρείες. Η Στοίχημαν επικοινωνία είναι πολύ υψηλού επιπέδου, καθώς προσφέρει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και διαθεσιμότητα όλο το 24ωρο.
Η Στοίχημαν έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των πελατών της και αυτό φαίνεται σε κάθε στάδιο επικοινωνίας. Ο χρόνος στο διαδικτυακό παιχνίδι είναι καθοριστικός και η Στοίχημαν το αναγνωρίζει. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική της εταιρείας, στο https://istoixima.gr
Βασικό κριτήριο του συστήματος επικοινωνίας είναι η ταχύτητα και η ασφάλεια. Πάμε να δούμε τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας:
Το τμήμα συχνών ερωτήσεων της Στοίχημαν αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα της εταιρείας. Τις περισσότερες φορές, οι παίκτες θα βρουν τις απαντήσεις που ψάχνουν στο τμήμα συχνών ερωτήσεων.
Η κατηγοριοποίηση των πληροφοριών έχει γίνει με πολύ κατατοπιστικό τρόπο, που βοηθά ακόμα και τους πιο άπειρους παίκτες. Αξιοσημείωτη είναι, επίσης, η ύπαρξη οδηγιών μέσω βίντεο.
Υπάρχει ,ακόμα, η μπάρα αναζήτησης την οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες για να αναζητήσουν κάτι άμεσα. Στο κάτω μέρος της σελίδας των συχνών ερωτήσεων υπάρχουν τα δημοφιλέστερα άρθρα για τις βασικές λειτουργίες της Στοίχημαν.
Το Στοίχημαν Help Center είναι διαθέσιμο σε ελληνικά και αγγλικά. Η βάση πληροφοριών της Sτοίχημαν αναβαθμίζεται συνεχώς και κατά συνέπεια παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο. Παρέχονται πληροφορίες τεχνικής φύσεως, αλλά και επεξήγησης ορολογίας για το live score.
Εκτός από τους τρόπους επικοινωνίας που αναφέραμε πιο πάνω, η Στοίχημαν παρέχει και άλλες επιλογές για διαφορετική χρήση. Αν για παράδειγμα ενδιαφέρεστε για εμπορική επικοινωνία θα πρέπει να στείλετε email στο marketing@stoiximan.gr.
Αν θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας της Στοίχημαν, μπορείτε να πατήσετε στην επιλογή “ανθρώπινο δυναμικό”, που βρίσκεται στο κάτω μέρος της βάσης πληροφοριών.
Σημαντική είναι, επίσης, και η παρουσία της Στοίχημαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και η ύπαρξη της εφαρμογής. Διαθέτει ενεργούς λογαριασμούς σε facebook, instagram, X και youtube.
To περιεχόμενο που δημιουργεί είναι προσαρμοσμένο ειδικά για κάθε πλατφόρμα και αυξάνει μαζικά το engagement των πελατών της. Το blog της Στοίχημαν αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα της φιλοσοφίας της εταιρείας. Το περιεχόμενο και οι ιστορίες που δημιουργεί η τοίχημαν ξεφεύγουν από τα στενά στοιχηματικά όρια και παρέχουν μια ολοκληρωμένη παικτική εμπειρία.
Η Στοίχημαν επικοινωνία, δηλαδή, με τους παίκτες δεν περιορίζεται στο τεχνικό κομμάτι της πλατφόρμας. Η Στοίχημαν δίνει συνεχώς αφορμές στους παίκτες να επικοινωνήσουν μαζί της και δείχνει ότι είναι δίπλα τους.